آنچلوتی: بنزما همچنان مهاجم اصلی رئال است


تبليغ

سفارش تبليغ

مرتبط با موضوع ( <-CategoryName-> ) | تاريخ ارسال مطلب : دو شنبه 12 / 7 / 1392



بنزما در 5 دیدار اخیر رئال در لالیگا موفق به گلزنی نشده و همین مسئله اعتراض هواداران رئال را به همراه داشته است. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که علی رغم ناکامی کریم بنزما در گلزنی در چند دیدار اخیر، این مهاجم فرانسوی همچنان گزینه اولش برای خط حمله است. بنزما در 5 دیدار اخیر رئال در لالیگا موفق به گلزنی نشده و همین مسئله اعتراض هواداران رئال را به همراه داشته است. با این وجود، آنچلوتی از نمایش این مهاجم راضی است و قصد ندارد او را از ترکیب اصلی تیمش کنار بگذارد. سرمربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت:" بنزما جایگاه خودش را در تیم دارد و همچنان مهاجم اصلی ماست. او در چند دیدار موفق به گلزنی نشده است اما من به او ایمان دارم. من بعد از آخرین دیدارمان با او صحبت نکردم زیرا نیاز به این کار نبود."




آنچلوتی همچنین آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی تیمش، را به دلیل نمایش های اخیر مورد تحسین قرار داد و گفت:" دی ماریا خیلی خوب کار کرده است. او این هفته دو گل زد؛ وقتی کمی جلوتر از همیشه بازی کرد. یکی از مهمترین ویژگی های او این است که می تواند در پست های مختلف بازی کند. او بازیکن بسیار پرجنب و جوشی است و این برای ما خیلی مفید است." کارلتو همچنین در مورد بازگشت رافائل واران به میادین صحبت کرد و تاکید کرد که بازگشت این مدافع جوان فرانسوی، رقابت در خط دفاعی را افزایش می دهد. " مهمترین مسئله است که او مصدومیت را پشت سر گذاشته است. او خیلی خوب کار کرد و همیشه آرامشش را حفظ کرد. بازگشت او، رقابت در خط دفاعی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را افزایش داد."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : Erfan


كلمات كليدى : آنچلوتی: بنزما همچنان مهاجم اصلی رئال است+ رئال مادريد+ آنچلوتى+ بنزما+ دى ماريا+ رئال+ مهاجم اصلى رئال مادريد+
این قالب بطور اختصاصی توسط erfan nategh برای اخبار تیم رئال مادرید طراحی شده است
تمامی حقوق مطالب مندرج در وبلاگ برای اخبار تیم رئال مادرید محفوظ است